Hej!
Jag heter Blocköga för att jag är besatt av blocket.se
Eller rättare sagt av bilderna där som visar vad folk har i sina hem som de önskar att bli av med. Undrar ibland om de ersätter de gamla sakerna med något ännu värre? Själv sålde jag sängen för två veckor sedan, och som straff fick vi sova på golvet hela den helgen, dessutom köpte sambon snus för alla pengarna. Men nu har vi en ny jättefin säng med taxben fastän jag hellre ville ha storkben, å andra sidan fick jag välja resårbotten, och den gamla sängen hade inga ben alls så det är ju ett rejält lyft mot taket ändå skulle man kunna säga. Fast inte tillnärmelsevis som hur det var förr i tiden. När vi bodde på Ingemarsgatan där takhöjden var cirka 150 meter så hade vi sängen uppe i taket med en stege, där låg man som i ett fågelbo ungefär. Och lurkikade under täcket. Så jag har sovit högt och lågt här och där men nu kan jag inte sova alls eftersom blockögat håller mig vaken. Jag har ingen annons inne nu, för den tog jag bort igår när jag sålde ett litet bord i björk till en trevlig tjej i Huddinge, hon var så trevlig att hon fick två stolar till på köpet. Pengarna gick till snus igen. Det är bra. Då sover båda gott.
fredag 1 juni 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar