torsdag 7 juni 2007

Kylskåpet

Det blir omelett till middag... en med många ägg och en skvätt mjölk, kräftstjärtar lök och dill.
Rågbröd ska jag baka med en liter turkisk yoghurt. När ugnen ändå är varm kan jag lika gärna fortsätta baka muffins med rabarber och en sockerkaka, för äggen räcker till... det finns många ägg. Det finns mycket annat också men det får jag slänga bort liksom kylskåpet om det inte går att laga.

Inga kommentarer: