lördag 2 juni 2007
Pälsänglar, finns dom?
Jag för ett inbördeskrig mot dessa vidriga matvrak. Typ etnisk rensning, på gränsen till folkmord. Ibland nöjer jag mig med att bara städa ordentligt på strategiskt utvalda platser, andra gånger drar jag på med radar så Anticimex skulle blekna i jämförelse. Nu är det emellertid länge sedan jag jag mötte någon inkräktare öga mot öga, bara torrt konstaterat några gånger att någon kalasat på en tröja, och lämnat efter sig ett synbart hål mitt på. Det är alltid mitt på fram eller bakstycket. Hur fasen hittar de dit? Att det är pälsänglar som snaskar och glufsar i sig vet man bara, för de avslöjar sig genom att de proppar i sig så till den milda grad, att de spricker och lämnar pyjamasen efter sig. Så pälsänglar finns!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar