lördag 2 juni 2007

Fanta

En vän till mig hade aldrig haft ett smeknamn i hela sitt liv. Och jag som har haft mitt under hela mitt liv undrade vad han i sådana fall hade velat heta? Svaret kom utan dröjsmål: Fanta. Det bästa med namn är nästan när man får välja dem själv. Idag heter han Fanta Eniro Rwanda Paradise.

1 kommentar:

Världen är liten… sa...

Underbart,av alla namn som han kunde valja - *skratt*