skip to main | skip to sidebar

antroposahlin

måndag 11 juni 2007

Pumptvål

Varför finns det inte tandkräm i förpackningar liknande pumptvål?

...två gånger har jag gjort det nu!
Upplagd av antroposahlin kl. 00:47

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2007 (40)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (5)
    • ►  juli (5)
    • ▼  juni (28)
      • Indie eller punk
      • Indiska ambassaden
      • Nollbarnspappan
      • ÄNTLIGEN!
      • 8 glas
      • Askungen
      • Sista minuten
      • Elchock!
      • Kolonistuga
      • Pumptvål
      • Studenten
      • Solo
      • Imago
      • Ingenting fungerar
      • Kylskåpet
      • Nationaldagen
      • Vill ha gem
      • Amerikabrev
      • Passenheten
      • Pälsänglar, finns dom?
      • Fanta
      • Bloggöga
      • Korken
      • Tusen jobb
      • Tango
      • Före 12 tar jag en joggingtur runt Årstaviken i et...
      • Blocköga
      • Perspektivfönstret

Om mig

antroposahlin
Visa hela min profil